Назва навчальної теми:
Учнівський блог
Учнівська презентація
Учительська презентація
Учительський буклет (1)
Учительський буклет (2)
«Будова та призначення токарного верстата для обробки деревини».
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети:
Технічна праця.
Вік учнів, клас
7 кл. (12 – 13 років)
Технічна праця.
Вік учнів, клас
7 кл. (12 – 13 років)
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
Інформаційний, практико – зорієнтований проект середньої тривалості. Протягом проекту учні ознайомляться з історією виникнення та розвитку токарних верстатів, узагальнять знання про види обробки деревини токарним засобом, ознайомляться з будовою верстата СТД-120 М та його призначенням, закріплять навички вибору заготівки, навчаться закріпляти її на верстаті СТД-120М.
План вивчення теми (вставити файл):
План вивчення теми
Інформаційний, практико – зорієнтований проект середньої тривалості. Протягом проекту учні ознайомляться з історією виникнення та розвитку токарних верстатів, узагальнять знання про види обробки деревини токарним засобом, ознайомляться з будовою верстата СТД-120 М та його призначенням, закріплять навички вибору заготівки, навчаться закріпляти її на верстаті СТД-120М.
План вивчення теми (вставити файл):
План вивчення теми
Оцінювання (стислий опис і інструменти):
На
початку роботи оцінюються наявні знання та вміння учнів за допомогою
таблиці «Знаю – Хочу дізнатися –
Дізнався (З-Х-Д)». Протягом всього терміну виконання проекту використовуються
метод «Записи, спостереження». Записи в журналах (зошитах) спостережень та
досліджень допомагають як вчителю, так і учням здійснювати моніторинг прогресу
та краще розуміти зміст.
Впродовж
роботи над проектом визначення навчальних потреб учнів відбувається з
використанням З-Х-Д таблиці. Для
відслідковування прогресу учнів у навчанні,перевірки розуміння навчального матеріалу використовуються
індивідуальні консультації.
Наприкінці роботи над проектом перевірка рівня здобутих учнями знань та
отримання навичок,а також заохочення учнів до подальшого пізнання своїх особливостей мислення,
визначення подальших навчальних потреб учнів та спонукання їх до подальшого
навчання відбувається за допомогою: 7 кл. таблиці «Критерії оцінки
результатів», З-Х-Д таблиці;
Таблиці «Критерії оцінки результатів»,
З-Х-Д таблиці. Формальні інтерв'ю з групами учнів використовуються упродовж
всієї навчальної теми для того, щоб допомогти учням розвивати свої навички
мислення та самостійно виконувати проекти.
Організаційні діаграмми
Контрольній список групової роботи в проекті
Контрольний список запитань до рефліксії наприкінці роботи над проектом
Таблиці З-Х-Д
Мережевий опитувальник
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи):Організаційні діаграмми
Контрольній список групової роботи в проекті
Контрольний список запитань до рефліксії наприкінці роботи над проектом
Таблиці З-Х-Д
Мережевий опитувальник
На етапі підготовки до проектування здійснюється повторення
попередніх знань, вмінь і навичок учнів за допомогою таблиці З-Х-Д та презентації основних ідей
проекту. Учні обговорюють проблему ,
формують завдання, планують роботу разом з вчителем, збирають необхідну інформацію.
На етапі планування учні визначають джерела інформації, формують уявлення
про результати ( якою буде форма звіту про виконання проекту), розподіляють
завдання між собою під керівництвом вчителя. Упродовж всієї
навчальної теми використовуються
формальні інтерв’ю з учнями для того,
щоб допомогти учням розвивати свої навички мислення та самостійно виконувати
проекти. Визначення навчальних потреб учнів відбувається з використанням З-Х-Д
таблиці.
Протягом етапу дослідження учні продовжують досліджувати
джерела інформації. Вчитель пропонує
каталог сайтів, попередньо переглянутих і оцінених, користуючись яким учні
здійснюють пошук інформації о виробах аналогах в мережі Інтернет, її сортування
та обговорення.
На
цьому етапі учні оформлюють технологічні карти для різних частин виробу. Для відслідковування прогресу учнів у
навчанні,перевірки розуміння навчального
матеріалу використовуються індивідуальні консультації.
На етапі отримання результатів учні аналізують і
обробляють знайдені матеріали, формулюють висновки.
На етапі оформлення
звіту учні приймають участь у конкурсі творчих робіт,
проводять презентацію проекту. Оцінка учнівських презентацій відбувається за
допомогою форми оцінювання презентацій.
Під час етапу оцінки
результатів і процесу учні колективно обговорюють результати проекту,оцінюють свої
результати. Перевірка рівня здобутих учнями знань та
отримання навичок,а також заохочення учнів до подальшого пізнання своїх особливостей мислення,
визначення подальших навчальних потреб учнів та спонукання їх до подальшого
навчання відбувається за допомогою
таблиці «Критерії оцінки результатів», З-Х-Д таблиці.
Учнівський блог
Учнівська презентація
Учительська презентація
Учительський буклет (1)
Учительський буклет (2)
Відомості про автора
Ім'я, прізвище: Кучковський Станіслав Генриховіч
Фах, навчальний предмет: Вчитель, технічна праця.
Навчальний заклад: КЗО «СЗШ № 80» ДМР
Місто\село, район, область: м. Дніпро
Контактні дані: kuchkovskiystanislav0@gmail.com
Фах, навчальний предмет: Вчитель, технічна праця.
Навчальний заклад: КЗО «СЗШ № 80» ДМР
Місто\село, район, область: м. Дніпро
Контактні дані: kuchkovskiystanislav0@gmail.com
Відомості про тренінг: Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього"
Дата проведення тренінгу: 12.06.17-24.06.17
Місце проведення тренінгу: КЗО "НВК №99" ДМР
Тренери: Мухіна Лілія Анатоліївна
Дата проведення тренінгу: 12.06.17-24.06.17
Місце проведення тренінгу: КЗО "НВК №99" ДМР
Тренери: Мухіна Лілія Анатоліївна
Комментариев нет:
Отправить комментарий